Datum objave: 18. studenoga 2024.
Autor: Maja Medarić
Kategorija: Vijesti

Matematičke radionice za najmlađe u Palači Moise

Učenici od 2. do 4. razreda uputili su se 15. studenog u palaču Moise gdje su se održavale radionice povodom obilježavanja Svjetskog dana znanosti za mir i razvoj. Radionice pod nazivom Ja istražujem @ Cres organizirali su Centar za popularizaciju i promociju znanosti Sveučilišta u Rijeci, Zaklada Sveučilišta u Rijeci i Palača Moise.

Učenici 2. i 3. razreda sudjelovali su na radionici Složi i zaigraj Sudoku. U skupinama su međusobno surađivali kako bi kroz niz uputa na nesvakidašnji način složili igru Sudoku. Potom su se zabavili uz matematički Alias u kojem su jedni drugima trebali objašnjavati i pogađati matematičke pojmove.

Učenici 4.a i 4.b razreda su znatiželjno iščekivali igru Potraga za blagom u Pi ritmu. Bili su podijeljeni u 3 skupine, a cilj je bio doći do tajne šifre koja otvara kutiju s blagom. Decimale broja Pi pomagale su im u kretanju po mreži kartica položenih na stolu. Pažljivo su pregledavali kartice svjetlećom lampicom kako bi otkrili određene simbole. Simbole su pronalazili u posebnoj vreći, a svaki simbol je donosio određene zadatke. Zapisivali su sva rješenja na papir jer su ona bila od iznimne važnosti na samom kraju. Vrlo neizvjesno i borbeno, ali zabavno i poučno. Čestitke ekipi koja je uspjela otvoriti kutiju s blagom.

 

Pročitajte još

CONCERTINO ZA DRUGAŠE

CONCERTINO ZA DRUGAŠE

            Kraj je svibnja što znači  vrijeme je za Concertino za drugaše! U srijedu 28.5.  predstavnici učenika Glazbenog odjela svojim su točkama na klaviru, gitari i klarinetu predstavili rad glazbene škole  učenicima 2.a razreda.             Zainteresirana i...

Prijatelji iz Španjolske

Prijatelji iz Španjolske

Ove školske godine na satovima Engleskog jezika i Informatike upoznali smo se s učenicima iz osnovne škole u Los Doloresu, u Španjolskoj. Upoznavanje nije bilo uživo nego putem pošte, e-maila i videopoziva. Svaki učenik trebao je napisati mail o sebi i gradu Cresu i...

Skip to content